მეთოდები და პროცესის მოკლე აღწერა
განვახორციელეთ
პროექტი: „გურია - ჯანმრთელობა და ტურიზმი“
.
მიზანი:
1.
ქიმიის, გეოგრაფიის, ფიზიკის, ბიოლოგიისა და ისტ-ის ინტეგრირებით კადეტებში
თეორიული ცოდნის გაღრმავება, გამტკიცება და მოტივაციის გაზრდა.
2.
კადეტებმა შეძლონ შეფასება გურიის მხარის მნიშვნელობა საქართველოს ტურიზმში
და ჯანდაცვაში.
მეთოდები:
1.
ჯგუფების შექმნა საგნობრივი ინტერესებიდან გამომდინარე _ _ ,,ქიმიკოსები’’, ,,გეოგრაფები’’, „ფიზიკოსები“ და
,,ბიოლოგები“;
- ჯგუფური მუშაობა;
3.
თანამშრომლობა (მოსწავლე-მოსწავლე; მოსწავლე-მასწავლებელი; მასწავლებელი-მასწავლებელი);
4.
კვლევისათვის გამოსაკითხი ანკეტის შედგენა;
- ვერბალური მეთოდი, ზეპირი გადაცემა და Power Point –ით
პრეზენტაცია;
- ინტერნეტთან მუშაობის მეთოდი -
მიცემული მასალის დამოუკიდებლად
გაცნობა, დამუშავება და ანალიზი;
- წერითი მუშაობის მეთოდი, კონსპექტების,
თეზისებისა და რეფერატების მომზადება;
- ჯგუფში დისკუსია/დებატები, საკუთარი აზრის დაფიქსირება.
პროექტის აღწერა:
1. ქიმიით, გეოგრაფიით,
ფიზიკითა და ბიოლოგიით დაინტერესებული კადეტების შერჩევა და მათი შესაბამის ჯგუფებად
დაყოფა _ ,,ქიმიკოსები’’, ,,გეოგრაფები’’,
,,ფიზიკოსები“ და ,,ბიოლოგები“;
2. კვლევის ჩატარება
გამოკითხვის სახით, გამოიკითხა კადეტები, სამხედროები და მასწავლებლები: „რომელ მინერალურ
წყალს ანიჭებთ უპირატესობას?“
3. გამოკითხვის შედეგების
დამუშავება და ანალიზი;
4. ჯგუფების მიერ ინფორმაციის
მოპოვება და დამუშავება შესაბამისი თემების მიხედვით:
Ø
ბახმაროს ტყის ფლორისტიკული შემადგენლობა, მნიშვნელობა
და როლი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის;
5. ექსკურსიის ორგანზება
და ჩატარება მარშრუტით: ქუთაისი-ბახმარო-ნაბეღლავი-სოფ. ხიდისთავი (ნოდარ დუმბაძის
სახლ-მუზეუმი)-დაბა შეკვეთილი (Black
Sea Arena, ,,ატრაქციონების
პარკი ციცინათელა“)-დაბა ურეკი-ქუთაისი;
6. ისტ-ის გამოყენებით
ჯგუფების მიერ პრეზენტაციების შექმნა;
7. კონფერენციის დაგეგმვა,
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება;
8. კონფერენციის ჩატარება
და შთაბეჭდილებების გაზიარება სხვა კადეტებისთვის;
9. ფოტო და ვიდეო მასალის
გადაღება;
10. პროექტის ბლოგების
შექმნა;
11. კონფერენციის შეფასება
მოსწავლეების მიერ ბლოგზე (padlet.com).
No comments:
Post a Comment